Κινόα με μανιτάρια

Η κινόα είναι ένα από τα υλικά που δεν έχω χρησιμοποιήσει πολύ στο παρελθόν, αλλά φαίνεται ενδιαφέρουσα πρώτη ύλη και θέλω να την βάλω πιο συχνά στο μενού μας.

κινόα με μανιτάρια

Αυτή την φορά κάνω μια απλή συνταγή με μανιτάρια, η οποία μοιάζει πολύ με το κριθαρότο που είχα είχα κάνει πρόσφατα (ουσιαστικά σχεδόν τα ίδια πράγματα κάνω).

Τα υλικά που χρησιμοποίησα είναι τα εξής:

  • 250 γραμμάρια κινόα (ενάμιση φλιτζάνι)
  • 3 φλιτζάνια νερό
  • 1 κρεμμύδι
  • μερικά μανιτάρια
  • λίγο ελαιόλαδο
  • αλατοπίπερο

Αρχικά βάζω στην κατσαρόλα το ελαιόλαδο και σοτάρω το κρεμμύδι και τα μανιτάρια τα οποία τα έχω καθαρίσει και τα έχω σε κομμάτια.

Στην συνέχεια προσθέτω την κινόα, την ανακατεύω λίγο και προσθέτω το νερό και το αλατοπίπερο.

Ανακατεύω και πάλι και αφήνω το φαγητό να σιγοβράσει μέχρι σχεδόν να τελειώσει το νερό. Θα χρειαστεί γύρω στα 15 λεπτά. Που και που το ανακατεύω να μην κολλήσει και προσέχω να μην τελειώσει γρήγορα το νερό (αν χρειαστεί συμπληρώνω λίγο επιπλέον).

Στο σερβίρισμα μπορούμε να προσθέσουμε και λίγη τριμμένη παρμεζάνα από από πάνω.

Γενικά από αυτά που διαβάζω, η κινόα έχει μέγάλη διατροφική αξία, είναι μια καλή πηγή πρωτεΐνης, περιέχει τα πολυσυζητημένα Ω3 λιπαρά και αρκετά μεταλικά στοιχεία όπως κάλιο, φώσφορο, μαγνήσιο και σίδηρο.

Αν αναρωτιώσουν πως μαγειρεύεται, όπως είδες και στο βίντεο το χρησιμοποίησα περίπου όπως και το ρύζι.

{ Ημερομηνία: 07-09-2018 (11:27:31) }